grupo n'aturianu

Punk, Oi!, Street Punk, Hardcore Punk...
puxapunk

grupo n'aturianu

Mensajepor puxapunk » Mar Dic 20, 2005 10:26 pm

hola, me preguntaba si podiasme nombrar a algunos grupos punk-rock en asturianu.......o algo parecido a dixebra y avientu

gracies adelantaes
Yomismo

Mensajepor Yomismo » Mar Dic 20, 2005 10:36 pm

Te diría Skama pero son mas bien SKA
Kantabrian_Destroyer

Mensajepor Kantabrian_Destroyer » Mar Dic 20, 2005 10:41 pm

Ke yo sepa Skontra
Sumiciu
Contactar:

Mensajepor Sumiciu » Mar Dic 20, 2005 11:03 pm

Encontr eel otro dia la web de uno que se llama Gomeru, no oi nada suyo peor ponen referencias a Inadaptats. Por cierto Dixebra y Avientu de punk-rock...aparte de Skontra (punk-folk) y Skama la rede ( que mas que ska estan haciendo tambien bastante punk-rock)

Estaban los desaparecidos (que yo sepa) Milicia Astur, Kamin K'alluma (mas nu metaleros al estilo de SOAD), Güerku (de estos hace tiempo que no se nada), la Tarrancha (ska-reagge, suenan muy bien) y Falcatrua (tampoco se nada de elos ultimamente) mas punkarras. Y bueno oi! N'ast tirando pal oi!

Tambien esta por ehi el disco de los pioneros del rock astur Asturcón.
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Mié Dic 21, 2005 7:53 am

Como bien dice Sumiciu, pues Gomeru, grupo de Uviéu que sacó maqueta hace poco tiempo.

ed2k://|file|Grieska%20na%20cai%20(Gomeru).rar|14450809|08A211E55FA74875A0A9FAFF16D3308E|h=M4MJABUQ2FZDPQXVMZ27MXLYERQR33JW|/

Por lo demás pues SkontrA, como también han dicho, que esperemos que publiquen el disco de una vez por todas. También Oi! N'Ast.
Skama la Rede se salen.

Ni Güerku (aunque no se descarta una vuelta) ni Falkatrúa tocan ya. Milicia Astur no se quién me dijo que habían vuelto, aunque probablemente no.

Algunos de Senderu tocan en Lakkra ahora, pero no cantan en asturiano.

Y bueno, por sumar antigüedades: Asturtraya, Puxarra y Karne Antisozial.
puxapunk

Mensajepor puxapunk » Mié Dic 21, 2005 12:57 pm

axies por contestar a toos, jejeje....aunque sumiciu....ya se que no son punk-rock, por eso puse......o algo parecido a......jejejeje, pero muches axies, ya conocia algunos d'ellos, pero no toos y os vuelvo a repetir que muchas gracies......ademas escuchar musica en asturianu es muy bueno pa falalo despues, aunque a vegaes nun se decir na mas que esos cancios, jejeje.....ojala no se pierda nunca esta llingua...axies

ta llueu....puxa asturies
Sumiciu
Contactar:

Mensajepor Sumiciu » Mié Dic 21, 2005 2:06 pm

Ochobre'l 34 escribió: Y bueno, por sumar antigüedades: Asturtraya, Puxarra y Karne Antisozial.
jaja Coño es verdad, ¿tirando del saca-yos la llingua eh? :wink:

Puxapunk la meyor forma de nun escaecelo ye usalo. :wink:
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Mié Dic 21, 2005 4:06 pm

Jaja, claro. Y en asturiano no, pero escuchando "Las palabras nos separan..." te das cuenta de lo buenos que eran los Eskándalo Públiko y que había buena escena por aquí. Unos se marchan y otros llegan...

Sumiciu, ¿sabía usted que el cantante de Puxarra era el Ramón Lluis Bande?
puxapunk

Mensajepor puxapunk » Mié Dic 21, 2005 4:20 pm

sumiciu lleves toa la razon, jeje hay que usalu, y estoy fasta los coyones de lo pijos que riense al falar n'asturianu....yo nun piyole la gracia.....bueno, pobres rapazines, son guajes....(idiotas)

ta llueu......falta xente como vosotros...
Sumiciu
Contactar:

Mensajepor Sumiciu » Mié Dic 21, 2005 5:21 pm

Ochobre'l 34 escribió:Jaja, claro. Y en asturiano no, pero escuchando "Las palabras nos separan..." te das cuenta de lo buenos que eran los Eskándalo Públiko y que había buena escena por aquí. Unos se marchan y otros llegan...

Sumiciu, ¿sabía usted que el cantante de Puxarra era el Ramón Lluis Bande?
No me jodas, no no lo sabia, coño ese disco lo oi, no se si esta en algun sitio de mi humilde hacienda pero lo oi, me acuerdo especiamente de Eskandalo Publiko. Si es que el mundo es un pañuelo.

:wink:
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Jue Dic 22, 2005 1:29 pm

Jejeje, yo lo compré el otro día. Una buena inversión.
(a)198'4
Contactar:

Mensajepor (a)198'4 » Dom Dic 25, 2005 2:26 am

Y uno de los componentes de Eskandalo Publico aparecio hace unos días en el Comercio, junto a alguien de IU :roll: :P

Que a su vez es compañero de otro componente de Puxarra.

Y que ambos han coincidido en manifestaciones recientemente con el cantante de Karne Antisozial.

:| Mi vida gira en torno al saca-yos la llingua :| :lol:
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Dom Dic 25, 2005 7:24 am

Dios! pues sí que degeneró la escena jajajaja. (O la old school :lol: )
geke

Mensajepor geke » Dom Dic 25, 2005 1:21 pm

los adizion etilika de pola de lena tienen alguna cancion n`asturianu......

PD: AVIENTU PA SIEMPRE!!! por cierto sabeis algo d`ellos???
Sumiciu
Contactar:

Mensajepor Sumiciu » Dom Dic 25, 2005 2:35 pm

Ochobre'l 34 escribió:Dios! pues sí que degeneró la escena jajajaja. (O la old school :lol: )
:lol:
geke escribió:los adizion etilika de pola de lena tienen alguna cancion n`asturianu......

PD: AVIENTU PA SIEMPRE!!! por cierto sabeis algo d`ellos???
Pues se que fueron el mejor grupo de rock astur para mi y que lo dejaron por temas laborales creo. Aparte de no perdonarme en la vida no haberlos visto en directo.
geke

Mensajepor geke » Dom Dic 25, 2005 5:47 pm

vaya amos los avientu!!
eran de mi pueblo, en riosa, y los vi alguna vez ensayar (ensayaban al lao de kasa del mio guelo)..
se ke una vez tokaron en morcin junto a oi! nast y algun grupo mas, pero me parece k no izieron muxos konciertos...
aora no se nada de ellos, pork despues d morir mi abuelo aze unos años, no volvi por ai....

gran grupo... el mejor quizas, komo decias....
RaSKAmel Zipote

Mensajepor RaSKAmel Zipote » Dom Dic 25, 2005 6:54 pm

Sí, de Avientu tengo 2 discos y están de puta madre...

Pero, redios, el mejor grupo es y será Dixebra.. no me seáis blasfemos ahora... :gotacae:
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Dom Dic 25, 2005 7:22 pm

Por supuesto.
puxapunk

Mensajepor puxapunk » Lun Dic 26, 2005 1:17 am

habeis vistu a dixebra y a mala reputacion en caravia??......yo habia ido pero....me dormi en el coche :cry: :cry: ...ese fue mi gran error....y una cosuca mas, sabeis d'alguna cadena de radio que pongan musica asturiana?? y que falen n'asturianu?

ta llueu
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Lun Dic 26, 2005 9:22 am

Radio Sele 106.5 (Sólo Uviéu y parte de Grao).
www.radiosele.net (Para todo el mundo).

[Martes 20:00-21:00 nun sé si seguirán echando "Ruiu Abondu", por Rubén ex-Escuela de Odio. A ver si me reengancho, estaba de puta madre]
[Xueves 23:00 "Andecha obrera", debates, política, sindicalismo, música, actualidad. Marco'l roxu y Ezequiel]

Radio QK 107.3 (Sólo Uviéu y non en tolos barrios)

Tenía algún programa n'asturianu, pero esa si que va mil que no la escucho, muchas horas le tengo yo pegadas a la Radio Llibre. :|
puxapunk

Mensajepor puxapunk » Lun Dic 26, 2005 10:23 pm

joder ochobre sabestelo todo...jejeje

ta llueu
geke

Mensajepor geke » Lun Dic 26, 2005 11:20 pm

oye alguien puede subir al megaupload o algo asi el disku esi k sale el evaristo, juankar y demas xente kantando nasturianu???

faceriaisme la vidaa eee!!!
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Mar Dic 27, 2005 9:23 am

Información es Poder :twisted:

¿L'asturianu muévese? Habrá que subirlo anda. :)
Y de paso puede que el Saca-yos la llingua, tamién.
geke

Mensajepor geke » Mar Dic 27, 2005 1:23 pm

ostia gracies tio!!!

yes mi idolu!!!!!

na, esk oi por ai, k ver kantar a evaristo n`asturianu ye la risa.... jejejejejejej

tengo ganes de eskuxar esos 2 cds... aver k tal...

gracies tio, por adelantao....!
Asturianu

Mensajepor Asturianu » Jue Dic 29, 2005 12:47 am

puxapunk escribió:axies por contestar a toos, jejeje....aunque sumiciu....ya se que no son punk-rock, por eso puse......o algo parecido a......jejejeje, pero muches axies, ya conocia algunos d'ellos, pero no toos y os vuelvo a repetir que muchas gracies......ademas escuchar musica en asturianu es muy bueno pa falalo despues, aunque a vegaes nun se decir na mas que esos cancios :shock: :shock: , jejeje.....ojala no se pierda nunca esta llingua...axies
ta llueu....puxa asturies
puxapunk escribió:sumiciu lleves toa la razon, jeje hay que usalu, y estoy fasta los coyones de lo pijos que :shock: riense :shock: al falar n'asturianu....yo nun :shock: piyole :shock: la gracia.....bueno, pobres rapazines, son guajes....(idiotas)

ta llueu......falta xente como vosotros...
Parezme mui bien que teas a favor d'esparder la llingua asturiana pa que nun se pierda. :wink:

Pola forma qu'escribes veo que nun tas escolarizáu en llingua,y que nun tuvisti oportunidá de deprendela.

Pero voi dicite unes cosines qu'escribieres:

......ademas escuchar musica en asturianu es muy bueno pa falalo despues, aunque a vegaes nun se decir na mas que esos cancios

nun te fíes muncho d'estes coses porque munchos grupos yos péguen unes pataes a la llingua que la dexen cimblando,tolo que dicen los grupos nun ye a veces lo correutu. Exemplu: Cancios ye una pallabra de nuevo(ye un inventu),nun esiste na llingua asturiana,ta inventada de va poco,y aunque la empleguen muncho grupos lo correcto ye CANTAR/CANCIÓN(que ye la pallabra de vieyo). :wink:

Otra cosina :wink: n'asturianu nun se ponen siempres les particules de reflexivu y demás depués del verbu.

Exemplu: *Los neños que se rin al falar .... Correctu n'asturianu

* Los neños que riense al falar .... :shock: :shock: Esto ye marcianu

* Nun-y pillo la gracia Correcto

* Yo nun píllole la gracia :shock: :shock: ¿De verdá suenate bien esto? (nesta frase'l suenate lleva la partícula pospuesta y ta bien,pue ser de les dos formes,suenate;te suena).

Por último "rapazines" ¿refiereste a unes moces o mozos?

Rapaz- rapazos- Rapacín-Rapacínos MASCUL�N/MACHU

Rapaza-Rapaces-Rapacina-Rapacines FEMEN�N/FEMA

Paezme que pa xineru la Xunta Pola Defensa de la Llingua Asturiana va entamar unos cursinos d'asturianu,cuando sepia la fecha,ya lo pondré nel foru.

¡¡¡ L'ASTURIANU LLINGUA OFICIAL Y� !!!!